mountainmoose

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Lotta - 9 december 2011 21:40

Okej, ni som känner mig vet att jag har en hel del åsikter om allt möjligt och omöjligt men jag försöker att inte dyvla på er som läser min blogg alla mina åsikter... Men ingen regel som inte har något undantag! Jag bara måste få vädra mina åsikter helt officiellt nu!


Först bara måste jag totalt DISSA beslutet att lägga ner polisstationen i Gäddede! Hur tänkte man då? Jo, men det är ju "bara" 20mil till nästa polisstation! Så om vi nu ringer polisen så KANSKE det kommer någon om en si så där två, tre, fyra timmar! Eller inte alls... Som om det inte redan är laglöst land ute på vischan...  Men HELA SVERIGE ska leva va?!

http://op.se/lanet/stromsund/1.4173722-polisen-lamnar-gaddede


För att inte negga ner mig helt så måste jag få hylla de tuffa killarna som jobbar på FORTUM här i Frostviken! Idag har vi haft vinterns tredje (!) snöstorm! Och även idag har strömmen varit borta i flera timmar... men det är då, i de värsta stormarna, som  de stackars männen på Fortum måste ge sig ut i ovädret och söka felet/felen! De är riktiga hjältar! Tack för att ni gör erat jobb!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mountain Moose


Ovido - Quiz & Flashcards