mountainmoose

Alla inlägg under april 2010

Av Lotta - 9 april 2010 13:32

Idag när jag surfade efter några olika kakrecept så hamnade jag på en himla trevlig blogg: http://bessemess.blogspot.com En tjej som bland annat virkar både bakverk och mat! De är ju bara söta som socker!! Det är inne just nu att göra olika bakverk i diverse material. En vän till mig har sytt bullar, beskvier och dammsugare i filt, som är minst lika söta som dessa. Själv har jag tovat endel bakelser, men jag måste nog lägga in en beställning hos den här tjejen och utöka utbudet på mitt evighetskakfat!

Av Lotta - 4 april 2010 09:58

Glad Påsk allihopa!!


Ja jag  vet att det är lite sent påkommit att önska glad påsk på påkdagen men jag har helt enkelt inte haft tid tidigare. Vi har haft fullt upp med förberedelser, aktiviteret och påskfirande. Hitills har vi haft en väldigt trevlig påsk, men det har varit ganska tråkigt väder... Men idag har det ordnat upp sig det med också. Solen strålar från en klarblå himmel och det är i princip helt vindstilla! Underbart!


Idag fortsätter vi att grilla hamburgare ute, steka kolbullar över öppen eld och påskmästerskapen här på älgfarmen fortsätter också under dagen.


VÄLKOMNA!!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mountain Moose


Ovido - Quiz & Flashcards