mountainmoose

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Lotta - 2 augusti 2009 23:39

Agnes myser med Harry!

Av Lotta - 2 augusti 2009 00:51

Söta Alva på Storsjö Yran!


Som alla, i alla fall Jämtar vet så är det Storsjö Yran i  Östersund i helgen, och igår kväll så spelade min stora favorit Ulf Lundell på stora scenen!

Så vad gör man då när man bor 27mil bort? Jo man packar helt enkelt in sin lilla dotter i bilen, efter jobbet, och åker ner. Vi stod utanför grindarna och sniklyssnade på en aldeles underbar konsert i 2h!


Nu tycker förstås du som är "vän av ordning" att man ska lösa in sig och betala för sig som alla andra, och det är i och för sig  helt sant. Men jag tycker nog att jag har ett giltigt skäl när jag har en liten tjej som fortfarande ammas med mig. Men jag kan lova er att vi var inte ensamma! Det var massor med folk som stod liksom vi utanför hela tiden och diggade och sjöng med, men vad de hade för skäl vet inte jag...  Fast alla som en gång varit på Yran eller någon annan festival vet ju att det är "innanför grindarna" som gäller!

Av Lotta - 2 augusti 2009 00:32

Herbert ligger ner och äter sitt godis....

Av Lotta - 2 augusti 2009 00:26



Gissa vart Agnes sprang när vi kom till Ankarede igår?

Ja, precis, rakt fram till Rid i  Jorm-Ola och hans hästar!

Av Lotta - 2 augusti 2009 00:12

Anna, Ann-Christine & Ann-Louise på mysiga Ankarede Cafe´!


I år har makarna Anna och Anders Persson haft sommarcafe´ i Ankarede

i 50 år! Det är imponerande länge!! Igår firades detta med bla gratis fika, underhållning och ponnyridning. Vi var givetvis dit en sväng och gratulerade!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mountain Moose


Ovido - Quiz & Flashcards