mountainmoose

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Lotta - 24 mars 2009 22:39

Agnes har fotat Alva och mig!


Vid alla födelsedagar, fester, tillställningar och i princip jämt, så har någon av oss med sig kameran. Och då menar jag inte bara mig, utan även mina föräldrar och mina systrar! Pappa har sedan barnsben varit fotointresserad och det slutade med en egen ateljé och fotofirma, Litbild. Nu har min äldsta syster tagit över, sen några år tillbaka och även hon har alltid varit en duktig och hängiven fotograf! www.fjallglimtens.com


Själv har jag alltid gillat att fota men inte varit speciellt duktig... Tacka vet jag digitalkameran! När jag t.o.m har en systemkamera, digital, kan även en novis som jag få till en del hyfsade bilder. Nu är det faktiskt så att även min äldsta dotter blivit intresserad av att stå bakom kameran och är faktiskt duktig!

För att vara 3år..


Men man får väl inse att kameran är med lite väl mycket när ovannämnda

3-åring idag krävde att jag skulle titta på henne och jag kommer med kameran i högsta hugg, varpå Agnes utbrister: -Neeej, inte me kamamm mamma,me dina riktiga ögon!

Av Lotta - 24 mars 2009 09:42


Strålande solsken och klarblå himmel! -10grader i skuggan och någon +grad i solen och bara en lätt bris. Ser ut att bli en kanondag! Eller rättare sagt det ÄR redan en kanondag!


Jag och flickorna har varit till Lit/Östersund ett par dagar, därav tystnaden på bloggen. Vi har kutat på stan i flera dagar så nu längtar vi ut i finvädret! Vi får väl se vad vi hittar på.... 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mountain Moose


Ovido - Quiz & Flashcards