mountainmoose

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Lotta - 4 februari 2009 00:20


Japp! Som nykläckt bloggare har jag just fått lära mig något nytt. Man kan utmana varandra på bloggen... Jag har VÄLDIGT svårt för kedjebrev och sånt men det här var ju faktiskt en riktigt rolig utmaning! Förutom att jag inte känner till sex stycken andra bloggare, iallafall inte så väl att jag kan utmana dem...  Men så här lyder instruktionerna:


Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6 och välj bild nr 6. Lägg ut denna bild på bloggen och skriv lite om den. Utmana därefter 6 stycken nya och länka till deras sidor.


Ja jag fick fram en väldigt aktuell bild på pappan och Agnes som snickrar på Agnes blivande rum. Hon fick en egen verktygslåda av tomten så hon också kan jobba. Hon har väntat lääänge på sitt rum nu, men planen är att det ska bli färdigt till 3-års kalaset 23:e februari så det är nära nu!!


Men nu så utmanar jag alltså:

Ulla Jonsson som bloggar på op.se


Lite tragiskt, men som sagt jag känner inte till så många andra...(Fattar ju inte ens hur jag ska länka till hennes blogg... :-)

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mountain Moose


Ovido - Quiz & Flashcards